Monday 20 November 2017

Oornag Options Trading


Na-ure Handel Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. Strategies vir Oornag Trading Rob Hanna verduidelik sy strategieë vir die koop van die noue en verkoop op die ope. My gas vandag is Rob Hanna, en wersquore oornag praat oor die saak, en hersquos het 'n nuwe stelsel wat met behulp van hersquos. Wersquore gaan hom om te praat oor dit. So, Rob, oornag tradinghellip wat doen jy, en whatrsquos die strategie hier basies wat ek doen is breek ek dit af in drie kategorieë. Ek kyk na die prys aksie, kyk ek na internals, en ek kyk na die seisoen, en Irsquove het 'n paar aanwysers wat meet wat die kans is vir die sien 'n gaping-up of 'n gaping-down die volgende dag, en dan as jy was om te neem 'n handelsmerk oornag wat die wins faktor sou wees, sowel, so yoursquore kyk na dit dalk gapped tot 55 van die tyd en die wins faktor kan 'n mens-en-'n-half wees wat gebaseer is op die prys aksie, en dit kan wees, effens anders as dié met seisoenaliteit en dan ook met internals, en ek neem 'n mate van al drie en dit sal vir my 'n idee of ek wil om te oorweeg gaan saam of nie, en dan is die volgende ding wat ek doen is ek ook gespesialiseerde te doen studies, sodat Irsquoll het 'n baie studies soortgelyk aan wat ek doen met kwantifiseerbare grootboeke waar Irsquoll kyk na, okay, die marketrsquos slaan van 'n 20-dag lae, en itrsquos bo die 200-daagse bewegende gemiddelde. Hoe dikwels het die mark gapped up versus gapped af die volgende dag hellipand Ek neem alles wat in ag en maak 'n besluit oor die vraag of ek wil 'n lang of kort oornag, of niks gaan. Doen jy dit met E-mini's of indekse Wat doen jy ek hoofsaaklik handel E-mini's met dit, maar ek hou ETF, verkenners uitgestuur en IWM, diamante en die Qs, en dan ook ek handel die termynkontrakte of die mini kontrakte vir al vier van daardie, sowel. Goed, en so my verstand is wat jy koop by die sluiting, en dan hou totdat die oop die volgende dag op grond van hierdie aanwysers wat sê of itrsquos gaan gaping-up of gaping-down. Wat van die risiko daar in terme oornag nuus uit te kom, en dat die soort van ding Wel, eintlik, thatrsquos waar jy 'n groot deel van die rand. As jy kyk na die SampP 500, net op die SPDRs, en jy meet hoeveel die marketrsquos oornag gekry teenoor hoeveel itrsquos opgedoen gedurende die dag van oop te sluit, het oor die jare wat yoursquoll sien is dat al sy winste en meer hê eintlik plaasgevind het tydens die oornag sessie, en jy kry die beweeg oornag omdat die nuus gebeur oornag, en sal mense soms verwag dat die nuus as theyrsquore bekommerd oor 'n verslag indiensneming, byvoorbeeld. Hulle kan die mark af voor die verslag te verkoop, en toe die nuus kom uit nie so erg soos mense was bang vir, kry jy die pop-up. Maar daar is risiko's in die handel oornag. Uit my perspektief, itrsquos nie baie anders as die handel gedurende die dag, al is. Jy kan nog steeds tot stilstand kom oornag as yoursquore behulp E-mini's. As yoursquore nie die gebruik van E-mini's, jy canrsquot gebruik tot stilstand kom met ETF's, maar itrsquos steeds dat uitgang die volgende dag, sohellip Het jy al ooit 'n probleem het waar dit gapings onder jou stop en jy eintlik meer as wat jy wou gehad het om orhellip O verloor , ja, dit kan gebeur. Posisie sizingrsquos belangrik, en sohellip maar dit kan gebeur gedurende die dag ook. Jy weet, as yoursquore in n voorraad en nuus hangende kom uit, hulle hou die voorraad, so stop is 'n mooi sekuriteit kombers, maar hulle donrsquot altyd werk as wat verwag is, en itrsquos dieselfde met oornag handel. So, ons kortliks vertel wat yoursquore kyk na voor die einde wat vir jou vertel of om lang oornag daardie dag wees. Wel, itrsquoshellip die drie stelsels wat ek kyk na: Prys aksie, internals, en seisoenaliteit. Wat spesifiek oor daardie soek jy Letrsquos net eintlik neem een. Wersquoll die prys op te tree. Wat vertel jy gedurende die dag van die prys aksie dat daar 'n goeie kans dat dit sou gaping tot die volgende dag Goed. Wel, basies wat ek doen is ek kyk na die prys aksie gebaseer op 'n aantal verskillende aanwysers, so Irsquoll kyk na waar dit gebaseer is op die langtermyn-tendens, op sy kort termyn tendens, en dan of itrsquos het geen buitengewone beweeg vandag soos ons nader die einde, waar die handel binne die dayrsquos wissel binne die weeksrsquo reeks, en so meer, en al wat kry in 'n paar formules wat ek het en hardloop om dit te vergelyk teen ander lesings histories sit, en hoe het die mark presteer ná soortgelyke stelle omstandighede. Alles reg. As ek wil meer hieroor uit te vind, gee ons jou webwerf. Post a Comment Verwante video's oor strategieë Komende Konferensies Kontak UsOptions behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Klik hier om die eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options brosjure te hersien voordat jy begin handel opsies. Opsies beleggers kan die volle bedrag van hul belegging verloor in 'n relatief kort tydperk van die tyd. Aanlyn handel het inherente risiko as gevolg van stelsel reaksie en toegang keer dat as gevolg van marktoestande, prestasie-stelsel, en ander faktore kan varieer. 'N belegger moet hierdie en addisionele risiko's voordat handel te verstaan. 4,95 vir aanlyn gelykheid en opsie ambagte, voeg 65 sent per opsiekontrak. TradeKing koste 'n bykomende 0,35 per kontrak op sekere indeks produkte waar die uitruil aanklagte fooie. Sien die algemene vrae vir meer inligting. TradeKing voeg 0,01 per aandeel op die hele bestelling vir aandele prys minder as 2,00. Sien ons kommissies en fooie bladsy vir kommissies op-makelaar bygestaan ​​ambagte, goedkoop aandele, opsie versprei, en ander effekte. TradeKing ontvang 4 out of 5 stars in Barrons 12de (Maart 2007), 13de (Maart 2008), 14 (Maart 2009), 15 (Maart 2010), 16 (Maart 2011), 17 (Maart 2012), 18 (Maart 2013) , 19 (Maart 2014), en 20 (Maart 2015) se jaarlikse ranglys van die beste aanlyn Brokers gebaseer op Handel Tegnologie, bruikbaarheid, Mobile, Range van offers Navorsing Geriewe, Portefeuljekomitee Verslae, Customer Service Opleiding en Koste (Barrons is 'n geregistreerde handelsmerk van Dow Jones Company 2015) TradeKing gegradeer Beste in Klas vir fooie Kommissie, 1 Broker Innovasie vir TradeKing leef en 4 out of 5 stars vir Customer Service deur aandelemakelaars in hul 2015 Broker Survey. Volgens die aandelemakelaars 2015 Online Broker Review, TradeKing 'n algehele 4 out of 5 ster sien en dus is hiermee bedoel as 'n top makelaars. Die aandelemakelaars jaaroorsig het 'n paar honderd ure van navorsing te voltooi en sluit makelaar graderings vir nege verskillende gebiede oor 272 verskillende veranderlikes: Kommissies fooie, gemak van gebruik, Platforms gereedskap, Navorsing, Customer Service, wat van beleggings, Onderwys, Mobile Trading en Banking. NerdWallet beweer TradeKing is een van die beste algehele aanlyn makelaars met mededingende pryse en die beste gereedskap vir jou geld. TradeKing gegee 4.5 out of 5 stars deur InvestorJunkie in 2015 en is beskryf as 'n afslag makelaar met uitstekende diens. TopT Reviews behaal TradeKing n 9,38 uit 10 in 2015, wat TradeKing in 2de plek onder ander aanlyn makelaars geplaas. Dokumentasie ondersteun TradeKings diens en gereedskap toekennings en eise is ook beskikbaar op aanvraag deur te bel 877-495-5464 of per e-pos email160protected. Koerse is vertraag ten minste 15 minute, tensy anders aangedui. data mark aangedryf en geïmplementeer deur SunGard. Maatskappy fundamentele data voorsien deur FactSet. Verdienste skattings wat deur Zacks. Onderlinge fonds en ETF data voorsien deur Lipper en Dow Jones amp Company. Inhoud, navorsing, gereedskap, en voorraad of opsie simbole is vir opvoedkundige en illustratiewe doeleindes en impliseer nie 'n aanbeveling of werwing om te koop of te verkoop 'n bepaalde sekuriteit of om betrokke te raak in 'n bepaalde beleggingstrategie. Die projeksies of ander inligting met betrekking tot die waarskynlikheid van verskillende belegging uitkomste hipotetiese aard, is nie gewaarborg vir akkuraatheid of volledigheid, nie werklike belegging resultate weerspieël, neem nie in ag kommissies, marge rente en ander koste, en is nie waarborge van toekomstige resultate. Alle beleggings behels risiko, kan verliese die skoolhoof belê, en die vorige prestasie van 'n sekuriteit, nywerheid, sektor, mark, of finansiële produk waarborg nie toekomstige resultate of opbrengste oorskry. TradeKing bied selfgerigte beleggers met afslag makelaars dienste, en nie aanbevelings maak of aan te bied belegging, finansiële, regs - of belastingadvies. Jy alleen is verantwoordelik vir die evaluering van die meriete en risiko's wat verband hou met die gebruik van TradeKings stelsels, dienste of produkte. As jy nog vrae het met betrekking tot jou belasting, besoek IRS. gov of raadpleeg 'n belasting professioneel. TradeKing is nie in staat om enige belasting advies te voorsien. Beleggers moet die beleggingsdoelwitte, risiko's, en kostes en uitgawes van 'n onderlinge fonds of ETF versigtig voor te belê oorweeg. 'N onderlinge fonds / ETF prospektus bevat hierdie en ander inligting en kan verkry word deur 'n email email160protected. TradeKing kies en definieer as All-Stars sekere onafhanklike markkommentators wat erken bedryf persoonlikhede en ervare handelaars en wat verskaf tydige mark kommentaar via die TradeKing All-Star blog by community. tradeking / lede / TK-all-star / blogs. Elke All-Star kommentators bio, kan verband hou kwalifikasies en bekendmaking as om hul verhouding met TradeKing gevind word op die All-Star blog rooster, beskikbaar by community. tradeking / lede / TK-all-star / besonderhede. Die keuse van All-Stars kommentators is uitsluitlik gebaseer op die kwaliteit en styl van die inhoud verskaf. TradeKing nie meet, onderskryf, of monitor die prestasie of korrektheid van enige verklaring of aanbeveling gemaak deur onafhanklike All-Stars kommentators op TradeKing. Ondersteunende dokumentasie vir enige aansprake wat in hierdie pos sal op versoek verskaf word deur die skrywer van die post, wat verantwoordelik is vir die menings wat daarin. Stuur 'n privaat boodskap na All-Stars met behulp van die skakel beeld die profiel hieronder. Veelvuldige been opsies strategieë behels bykomende risiko's. en kan lei tot komplekse belasting behandelings. Raadpleeg 'n belasting professionele voor die implementering van hierdie strategieë. Jou gebruik van die TradeKing Trader Network is gekondisioneer om jou aanvaarding van alle TradeKing onthullings en die TradeKing Trader Network se diensbepalings van. Getuigskrifte kan nie verteenwoordigend van die ervaring van ander kliënte en is nie 'n aanduiding van toekomstige prestasie of sukses. Geen vergoeding betaal vir enige getuigskrifte vertoon. Derde party poste weerspieël nie die mening van TradeKing en is nie nagegaan deur, goedgekeur, of deur TradeKing onderskryf. Buitelandse valuta handel (Forex) is aangebied om selfgerigte beleggers deur TradeKing Forex. TradeKing Forex, LLC en TradeKing Securities, LLC is geskei, maar geaffilieerde maatskappye. Forex rekeninge is nie beskerm deur die Securities Investor Protection Corporation (SIPC). Forex behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Toenemende invloed toeneem risiko. Voordat jy besluit om handel forex, jy moet versigtig oorweeg jou finansiële doelwitte, vlak van 'n belegging ervaring, en die vermoë om finansiële risiko's te neem. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting vervat nie beleggingsadvies uitmaak. Lees die volledige bekendmaking. Neem asseblief kennis dat kol goud en silwer kontrakte is nie onderhewig aan regulasie kragtens die Amerikaanse Commodity Exchange Act. TradeKing Forex, LLC tree op as 'n instelling van makelaar te kry Capital Group, LLC (GAIN Capital). Jou forex rekening gehou en in stand gehou word op GAIN Capital wat dien as die klaringsagent en teenparty om jou ambagte. GAIN Capital is geregistreer by die Commodity Futures Trading Commission (CFTC) en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging (NFA) (ID 0339826). TradeKing Forex, LLC is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging (ID 0408077). afskrif 2016 TradeKing Group, Inc. Alle regte voorbehou. TradeKing Group, Inc. is 'n volfiliaal van Ally Financial Inc. Securities aangebied deur TradeKing Securities, LLC, 'n lid FINRA en SIPC. Forex aangebied deur TradeKing Forex, LLC, 'n lid NFA. My Eenvoudige strategie vir Trading Options Intraday ek selde oor 'n handelaar wat nie verhandel opsies gekom. Opsies strategieë kom in baie vorms en vorms, maar hulle is almal bedoel is om een ​​ding te doen: maak geld. I8217ve is die handel sedert 1980 en was op 'n tyd een van die grootste opsies handelaars in die makelaars bedryf tot die ineenstorting van 1987, wat 'n nuwe besef dat die hou van 'n aged posisie oornag verwoestende gebring kan word, en dit was nie. Alhoewel ek nog steeds handel opsies, ek het 'n heel ander perspektief op hoe en wanneer om dit te verhandel. In die eerste plek is ek 'n SampP futures handelaar. Ek is die handel en na aanleiding van die SampP termynmark sedert hulle begin handel in 1982 So het ek geleer om handel opsies gebaseer op die een ding wat ek die beste ken, die SampP 500 termynkontrakte. Leer hoe om Options handel met ConnorsRSI met Connors Navorsing nuutste opsies strategie gids. Te koop hier. Die SampP 500 toekoms van die 19808217s was baie anders as die termynmark ons ​​vandag ken. As gevolg van die oplewing in tegnologie oor die afgelope 15 jaar, die meeste van die handel gedoen vandag alle elektroniese in teenstelling met die optel van die telefoon en bel 'n makelaar of die put. En die ekonomie van vandag is nou wêreldwyd in plaas van land spesifieke. Hierdie faktore het daartoe gelei dat die handel bedryf om te kyk na die markte in 'n breër perspektief waar ons markte met wat gebeur in Europa of Asië sal reageer. Nie net dit nie, maar die markte is besig om 'n 24 uur-mark in plaas van net die standaard 08:30 8211 15:00 CT (9:30 8211 04:00 EST) hier in die VSA sedert die markte is gebaseer op 'n 24 uur-basis, wat ons nou kan sien hoe die wêreld waardes ons markte en kry 'n beter begrip van hoe ons markte sal optree op grond van hoe die wêreld verhandel. Ek begin my verhandeling dag vroeg (05:00 CT / 6: 12:00 ET) om te begin om die rigting van die markte gaan deur Europa en kom in die VSA oop te kry. Die E-mini SampP Futures (E Elektroniese) is die keuse van SampP termynkontrak handelaars in hierdie dag, en my, want dit is altyd elektroniese en ambagte feitlik 24 uur per dag. Die rigting waarin die E-mini (die term wat gebruik word vir die E-mini SampP futures) is handel gee seine na hoe die Amerikaanse markte sal oopmaak. Hoewel aandele opsies nie kan verhandel tot ná 08:30 CT (09:30 ET), kan ek begin om te begin die opstel van my handel strategie op grond van wat die E-mini dwarsdeur die nag gedoen. Die meerderheid van die aandele (sowat 70) sal beweeg in dieselfde rigting as die E-mini. Aangesien ons dit weet, teen die tyd dat die VSA open om 08:30 CT (09:30 ET), ek weet as die meerderheid van die aandele sal oopmaak af of up op grond van wat die E-mini dwarsdeur die nag gedoen. Sodra die VSA mark open, die VSA kry om 8220vote8221 op die rigting van die wêreld markte. As gevolg van hierdie, ek wil graag die mark 'n uur gee voordat hy 'n opsies handel. Dit gee die Amerikaanse mark tyd om die beweging van die wêreldmarkte en enige ekonomiese nuus wat reeds aangekondig verteer. Op soek na 'n tabel 1, kan jy die rigting van die wêreldmarkte sien en hoe dit die Amerikaanse markte. Om handel opsies, ek gebruik 'n basiese strategie. As die mark gaan op, ek koop oproepe of verkoop wan. As die mark af gaan, ek verkoop oproepe of koop wan. Ek verkies om 'n verkoper van opsies in plaas van 'n koper wees maar daar is 'n paar aandele wat goed genoeg in 'n dag dat die koop van die opsie betaal beter as die verkoop van die opsie en wag vir dit om te versleg beweeg. Apple is 'n goeie voorbeeld hiervan. Apple is een van die blok gesit wat baie goed op te spoor met die E-mini (vir hierdie rede waarom ek sal dit gebruik as 'n voorbeeld in hierdie artikel). Grafiek 2 toon 'n daaglikse skedule van Apple (AAPL) en die E-mini (ESM9). Hoewel aandele het individuele nuus en kan meer by tye (of minder) beweeg, sal hulle oor die algemeen tendens met die E-mini. Soos vroeër genoem, ek wil die mark die eerste uur van die saak aan die 8220noise8221 uit die mark te kry. Ek kyk dan na waar die e-mini verhandel die basis van sy oop (op of af) en die algehele rigting van die mark vir die dag, en kyk of Apple is die handel in dieselfde rigting gebaseer uit sy oop. Indien wel, sal ek koop 'n op-die-geld, of eerste staking out-of-the-geld, bel as hoër op pad, of sit as laer op pad. Ek gee dan die mark 30 minute om te sien of die rigting wat ek verhandel reg is. Indien wel, ek plaas 'n stop by die helfte van die waarde wat ek betaal vir die opsie, maw 8211 As ek die opsie vir 5,00 gekoop, ek plaas 'n stop by 2.50. As die mark gedraai het en ek kry nie betaal nie, sal ek uit die posisie te kry en kyk vir 'n ander geleentheid later. As die handel gaan in my rigting, dan sal ek dit herevalueer op 13:00 CT (14:00 ET). As die mark omkeer, dan kry ek uit. As die mark steeds in my rigting, ek bly met die handel en beweeg my stop net na die ander kant van die oop deur sowat 10 sent en dan kyk na 02:30 CT (15:30 ET) voor te herevalueer die handel die mark sluit. Grafiek 3 toon Apple en die E-mini op 26 Mei 2009. Die E-mini begin hoër en het voortgegaan om die tendens om in 09:30 CT (10:30 ET). Apple is na aanleiding van die tendens en kon die handel rondom 128-129 by 09:30 CT (10:30 ET). Die naaste staking wil hê dat julle die koop van die Junie 130 oproep op Apple. Grafiek 4 is die Apple Junie 130 bel (APV VF) wat jy rondom 4,20-4,30 kon betree. Om 10:00 CT (11:00 ET) is verhandel teen 4.35 vashou aan. Op die oomblik, sal 'n beskermende stop gesit by 2.10 en links vir herevalueer op 13:00 CT (14:00 ET). Op 13:00 CT is die oproep verhandel teen 5.65 en die stop is (onder die oop van 2.50 10 sent) aangepas om 2.40 en links om te sien waar dit was op 14:30 CT (15:30 ET). Die mark het teruggesak n bietjie, en die oproep was by 5.10, wat 55 sent hieronder waar dit was by 13:00 CT was, sodat die handel sou gewees het opgewonde op daardie tydstip met 'n 80 persent wins. Dit is net 'n voorbeeld van 'n voorraad wat gedurende die dag verhandel kan word. As ek can8217t kry in 'n bedryf op 09:30 CT (10:30 ET), sal ek kyk na 13:00 CT (14:00 ET) aan te gaan en volg dieselfde prosedure gaan in die einde. Die gebruik van die rigting van die termynmark die tendens te kry verskuif die kans in jou guns van betaal kry. Daar is baie aandele daar buite, net bevestig dat hulle tendens met die E-mini voordat die gebruik van hulle op hierdie wyse. Gelukkig handel Tom Busby is stigter van DTI en 'n pionier in die handel bedryf as 'n wêreld-erkende opvoeder. Hy neem 'n komplekse onderwerp, die globale markte, en sit dit in 'n maklik-om-te verstaan ​​taal vir alle vlakke van die handelaars en beleggers. Met op Bloomberg en CNBC gas praat kolle, mnr Busby is ook die skrywer van twee topverkoper boeke, Wen die Dag Trading Game en Die Markte nooit slaap. Hy is 'n lid van die Chicago Mercantile Exchange Group en het 'n professionele sekuriteite handelaar en makelaar sedert 1977.Fidelity Internasionale Gebruik ooreenkoms Jy besoek Fidelity van buite die Verenigde State van Amerika, en jy moet die Internasionale Gebruik ooreenkoms aanvaar voordat jy kan voortgaan nie. Hierdie webwerf is bedoel om net aan individue in die Verenigde State van Amerika beskikbaar gestel word. Niks op hierdie webtuiste word beskou as 'n uitnodiging om te koop of 'n aanbod om 'n sekuriteit of enige ander produk of diens, verkoop aan enige persoon in enige jurisdiksie waar so 'n aanbod, uitnodiging, koop of verkoop onwettig ingevolge die wette van daardie jurisdiksie sou wees en nie een van die sekuriteite, produkte of dienste wat hierin beskryf gemagtig word gevra, aangebied, gekoop of verkoop buite die Verenigde State van Amerika. Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in tot die gebruik van koekies wat inligting oor besoekers in te samel. Om voort te gaan na hierdie webwerf, moet jy erken dat jy verstaan ​​en saam met hierdie voorwaardes van gebruik deur te kliek Ek Aanvaar hieronder. Wys my internasionale opsies voort vir Fidelity koekies kan gebruik word vir 'n aantal doeleindes (soos sekuriteit, webwerf persona, en analytics) en kan 'n verskeidenheid van inligting in te samel (soos datum en tyd van besoeke, bladsye besigtig, en toegang toestelle gebruik ). Gebaseer in die Verenigde State van Amerika, Fidelity Investments is een van die mees gediversifiseerde finansiële dienste maatskappye in die wêreld. Ons fundamentele missie is om te help kliënte en kliënte hul finansiële doelwitte te bereik. kopieer 1998 ndash 2016 FMR LLC. Alle regte voorbehou.

No comments:

Post a Comment