Saturday 12 August 2017

Singapoer Werknemer Stock Options


Fast Antwoorde Werknemer Stock Options Planne Baie maatskappye gebruik werknemer voorraad opsies beplan om te vergoed, behou, en werknemers te lok. Hierdie planne is kontrakte tussen 'n maatskappy en sy werknemers wat werknemers gee die reg om 'n spesifieke aantal van die maatskappy se aandele te koop teen 'n vaste prys binne 'n sekere tydperk van die tyd. Die vaste prys word dikwels die toekenning of uitoefeningsprys. Werknemers wat toegestaan ​​voorraad opsies hoop om voordeel te trek deur die uitoefening van hul opsies om aandele te koop by die uitoefeningsprys wanneer die aandele verhandel teen 'n prys wat hoër is as die uitoefeningsprys. Maatskappye soms herwaardeer die prys waarteen die opsies uitgeoefen kan word. Dit kan gebeur, byvoorbeeld, wanneer 'n maatskappy se aandeelprys onder die oorspronklike uitoefeningsprys gedaal het. Maatskappye herwaardeer die uitoefeningsprys as 'n manier om hul werknemers te behou. Indien 'n geskil ontstaan ​​oor die vraag of 'n werknemer is geregtig op 'n voorraad opsie, sal die SEC nie ingryp. wet State, nie die federale wet, dek sulke geskille. Tensy die offer kwalifiseer vir 'n vrystelling, maatskappye oor die algemeen gebruik Form S-8 te registreer die sekuriteite onder die plan wat aangebied word. Op die SEC s EDGAR databasis. jy kan 'n maatskappy se Form S-8 te vind, wat die plan of hoe jy inligting oor die plan kan bekom. Werknemer voorraad opsies planne moet nie verwar word met die term ESOPs, of werknemer voorraad eienaarskap planne. wat aftree plans. Employee Stock opsie is - ESO Wat is 'n Werknemer Stock Opsie - ESO 'n Werknemer voorraad opsie (ESO) is 'n voorraad opsie verleen aan bepaalde werknemers van 'n maatskappy. ESOs bied die opsies houer die reg om 'n sekere bedrag van aandele maatskappy te koop teen 'n voorafbepaalde prys vir 'n spesifieke tydperk van die tyd. 'N Werknemer voorraad opsie is 'n bietjie anders as 'n beursverhandelde opsie. want dit is nie verhandel tussen beleggers op 'n beurs. VIDEO laai die speler. Afbreek Werknemer Stock Opsie - ESO Werknemers tipies moet wag vir 'n bepaalde vestigingstydperk te slaag voordat hulle die opsie kan uitoefen en die koop van die maatskappy voorraad, omdat die idee agter voorraad opsies is om aansporings tussen die werknemers en aandeelhouers van 'n maatskappy in lyn te bring. Aandeelhouers wil die toename aandele prys te sien, sodat beloning van werknemers as die aandeelprys styg met verloop van tyd waarborg dat almal dieselfde doelwitte in gedagte. Hoe 'n Stock Opsie ooreenkoms Werke Aanvaar dat 'n bestuurder is toegestaan ​​voorraad opsies, en die opsie-ooreenkoms kan die bestuurder tot 1000 aandele van die maatskappy voorraad aan te koop teen 'n trefprys, of uitoefeningsprys, 50 per aandeel. 500 aandele van die totale frokkie na twee jaar, en die oorblywende 500 aandele vestig aan die einde van drie jaar. Vesting verwys na die werknemer verkry eienaarskap oor die opsies, en vestiging motiveer die werker te bly met die firma tot die opsies vestig. Voorbeelde van Stock opsie uitgeoefen Gebruik dieselfde voorbeeld, veronderstel dat die voorraad prysstygings tot 70 ná twee jaar, wat bo die uitoefeningsprys vir die aandele-opsies. Die bestuurder kan uitoefen deur die aankoop van die 500 aandele wat berus by 50, en die verkoop van die aandele op die mark prys van 70. Die transaksie genereer 'n 20 per aandeel gewin, of 10,000 in totaal. Die firma behou 'n ervare bestuurder vir twee bykomende jaar, en die werknemer winste uit die voorraad opsie oefening. As, in plaas daarvan, die aandele prys is nie bo die 50 uitoefeningsprys, het die bestuurder nie die voorraad opsies uit te oefen. Sedert die werknemer beskik oor die opsies vir 500 aandele ná twee jaar, kan die bestuurder in staat wees om die firma verlaat en behou die voorraad opsies totdat die opsies verval. Hierdie reëling gee die bestuurder die geleentheid om voordeel te trek uit 'n voorraad prysverhoging in die pad af. Faktorering in Maatskappy Uitgawes ESOs word dikwels toegestaan ​​sonder enige kontant uitleg vereiste van die werknemer. As die uitoefeningsprys is 50 per aandeel en die markprys is 70, byvoorbeeld, die maatskappy kan net betaal die werknemer die verskil tussen die twee pryse vermenigvuldig met die aantal stock opsie aandele. As 500 aandele berus, die bedrag wat aan die werknemer bedrag is (20 x 500 aandele), of 10.000. Dit sluit wat behoefte aan die werker om die aandele te koop voordat die voorraad verkoop word, en hierdie struktuur maak die opsies meer waardevol. ESOs is 'n uitgawe van die werkgewer, en die koste van die uitreiking van die aandele-opsies is gepos word aan die maatskappy se inkomstestaat. Employee Deel opsieskemas - Kwessies onder die Maatskappye Wet Werkgewers in Singapoer wat dit oorweeg om die implementering van 'n werknemer aandele-opsieskema moet trap versigtig sodat dit nie vuil van die relevante bepalings kragtens die Wet op Maatskappye (Cap 50) uit te voer. Mark Buchanan neem 'n blik op wat die Wet toelaat en bespreek die effek van die Maatskappye (Wysiging) Bill van 10 Oktober 2000 in hierdie gebied. Daar is 'n aantal teenstrydighede en beperkings in die Wet Singapoer Maatskappye (Cap 50) (die Wet), wat soms lei tot probleme met die implementering van 'n werknemer aandele-opsieskema in Singapoer. Die Maatskappye (Wysiging) Bill van 10 Oktober 2000 (die Wetsontwerp) maak sekere geringe wysigings aan die bepalings van die Wet met betrekking tot aandele-beleggings bied en skemas. Dit beteken egter die wetsontwerp nie voorsiening vir sekere wesenlike veranderinge, wat geskik sou wees om die huidige bepalings verduidelik en om meer buigsaamheid toelaat in die uitvoering van aandele-opsie-skemas in Singapoer. In teenstelling hiermee het daar gewees het veranderinge in die belasting wette en aandelebeurs regulasies aan die bekendstelling van werknemer aandele-opsie-skemas aan te moedig. Op 22 Mei 2000 het die Minister van Finansies het die Entrepreneuriese Werknemer Stock opsieskema, op grond waarvan werknemers van Singapoer maatskappye kan geniet belastingvrystelling van 50 op tot S10m voorraad opsie winste wat ontstaan ​​oor 'n tydperk van tien jaar, indien sekere kriteria ontmoet. Op 6 April 1999 het die Singapoer Exchange Securities Trading Limited (SGX-ST) gewysig sy Praktyknota 9h tot groter buigsaamheid ten opsigte van werknemer aandele-opsie skemas toelaat. In die besonder, is die reëls verslap om groter deelname deur beherende aandeelhouers, nie-uitvoerende direkteure, werknemers ouer groep en direkteure en werknemers van geassosieerde maatskappye toelaat. Wanneer die uitvoering van 'n werknemer aandele-opsieskema, is dit belangrik om vas te stel of die aanbod van aandele aan die werknemers vorm 'n private of openbare aanbod. Dit is veral belangrik vir private maatskappye, want dit is 'n oortreding van die Wet op vir 'n private maatskappy om sy aandele aan te bied aan die publiek. 'N Private maatskappy moet skakel na 'n publieke maatskappy voor die implementering van 'n werknemer aandele-opsieskema wat 'n openbare aanbod maak. As dit 'n openbare aanbod, tensy een van die uitsonderings vervat in Afdeling 5A van Deel IV van die Wet van toepassing is, is daar veeleisende vereistes soos die indiening van 'n prospektus (of ekwivalent dokument) by die Registrateur van Maatskappye (ROC) en nakoming met talle kriteria wat verband hou met die inhoud van die prospektus. Die Wet is nie nuttig in die bepaling van watter openbare verwys na. Artikel 4 (6) van die Wet bloot bepaal dat enige aanbod om enige deel van die publiek is 'n aanbod aan die publiek. Daar is geen statutêre definisie van wat hierdie dinge doen, of wie nie die publiek of enige deel van die publiek uitmaak. Verder sal die beperkings op aanbiedinge aan die publiek ook van toepassing op aanbiedinge aan enige lid van die publiek. Die Wetsontwerp maak sekere wysigings aan artikel 4 (6) van die Wet te verduidelik dat sekere aanbiedings of uitnodigings is nie so uitgelê dat dit die aanbied van aandele of skuldbriewe aan die publiek, maar dit beteken nie uit te brei na aanbiedinge aan werknemers. Gevolglik of 'n aanbod maak 'n aanbod van sekuriteite aan die publiek is uiteindelik 'n feitevraag en graad. Dit kan uit regspraak dat bied by wyse van private plasing aan 'n klein aantal van die pre-geïdentifiseer beleggers, onder omstandighede waarin, as diegene beleggers daal, geen verdere aanbiedings gemaak sal word, sal nie oorweeg word nie om aanbiedings te wees tot die gevolgtrekking gekom die publiek. Faktore wat relevant om te bepaal of 'n offer 'n private plasing offer sou neerkom mag wees, sluit in: die aantal persone wat uit die offerees (hoe kleiner die nommer, sou die meer geneig die aanbod word as 'n private plasing) die wat bestaan ​​spesiale of beperk verhouding tussen die aanbieder en die offerees die betekenis van 'n bepaalde eienskap wat die offerees en enige verband tussen die kenmerkende en die aanbod van die aard en inhoud van die aanbod en die vraag of die offerees vereis dat die statutêre beskerming van die prospektus regime identifiseer. Dit is nie moontlik om te sê met presisie die maksimum aantal persone wat in 'n private plasing kan genader word. Maar, as die bogenoemde voorwaardes nie nagekom is, 'n aanbod gemaak net een persoon kan beskou word om 'n aanbod aan die publiek wees. Afdeling 5A Vrystellings Die derde opsie is om die aanbod onder 'n afdeling 5A Vrystelling maak, sodat aanbiedings wat gemaak moet word om sekere persone of onder sekere omstandighede. Vier spesifieke vrystellings kan betrokke wees. Artikel 106b (1) vrystelling Tans is daar is 'n outomatiese vrystelling van die prospektus vereiste kragtens artikel 106 (B) (l) (f) van die Wet. Die outomatiese vrystelling geld slegs vir 'n aanbod van aandele of skuldbriewe (of sodanige aandele of skuldbriewe voorheen uitgereik is of nie) deur 'n korporasie om werknemers van die korporasie of sy verwante korporasie, waar die aandele of skuldbriewe moet word gehou deur of vir die voordeel van die werknemers in ooreenstemming met 'n werknemer aandeel belegging skema (insluitend 'n aandele-opsieskema) vir die oomblik van krag. Daarbenewens moet die aanbod aan die volgende voorwaardes: die werknemers is nie veroorsaak om die aandele te koop deur verwagting van indiensneming of voortgesette diens en geen verkoop of promosie uitgawes betaal word of wat in verband met die aanbod, behalwe dié wat aangegaan is vir administratiewe of professionele dienste of aangegaan deur middel van kommissie of fooie vir dienste gelewer deur 'n gelisensieerde handelaar of beleggingsadviseur of vrygestel handelaar (soos omskryf in die Securities Industries Wet) dienste. Gevolglik bied nie op grond van 'n diensbetrekking aandeel belegging skema (insluitend 'n aandele-opsieskema) vir die oomblik van krag sou nie in aanmerking te kom vir die artikel 106 (B) (1) (f) vrystelling gemaak. Die woorde Employment aandeel belegging skema en aandele-opsieskema is nie in die Wet omskryf, maar hulle sal die vereiste van 'n formele, bestaande skema waar bied aandele of opsies word aan werknemers met 'n doel om hulle aansporing in hul hoedanigheid as werknemers stel . In hierdie verband, is dit nodig om die aard van enige aanbiedings kyk na werknemers, om te bevestig of daar is 'n belegging of opsieskema tans van krag is op grond waarvan hierdie aanbiedings is gemaak. Die Wetsontwerp maak voorsiening vir sekere wysigings aan artikel 106 (B), op grond waarvan die bepalings soos uiteengesit in artikel 106 (B) opgestel (1) (f) sal nou met handel ooreenkomstig 'n nuwe artikel 106 (B) (1) (c ). In die besonder, het die vereiste dat die aanbod op grond van 'n diensbetrekking aandeel belegging skema (insluitend 'n aandele-opsieskema) moet gedoen word gewysig om in plaas verwys na 'n werknemer aandeel belegging aanbod of skema (insluitend 'n aandeel opsie-aanbod of skema). Terwyl hierdie woorde nog nie bepaal deur die Wet op, blyk dit dat die wysiging is gemaak ten einde die vrystelling uit te brei na aanbiedings wat nie onder 'n formele skema. Die Wetsontwerp maak ook voorsiening vir 'n nuwe artikel 106 (B) (1A) wat dit duidelik maak dat daar niks in subartikel (1) (c) moet vertolk om 'n aanbod te maak deur 'n korporasie om werknemers van die korporasie of sy verwante korporasie van enige van sy aandele of skuldbriewe, of eenhede van aandele of skuldbriewe, 'n aanbod aan die publiek vanweë net dat so 'n aanbod gemaak om die werknemers van die korporasie of sy verwante korporasie. Die Wetsontwerp nie die omvang van die vrystelling kragtens artikel 106 (B) verander (1) en dit bly beperk tot werknemers van die korporasie wat die aanbod of sy verwante maatskappye. As die korporasie wil 'n aanbod aan nie-uitvoerende direkteure, konsultante of ander derde partye wat nie werknemers of wat in diens van gesamentlike onderneming of geassosieerde maatskappye en nie-verwante maatskappye maak, sal 'n aansoek gedoen moet word onder een van die ander uitsluiting ingevolge artikel 106. artikel 106b (2) (a) vrystelling kragtens artikel 106b (2) (a), kan 'n aansoek gedoen word om die Minister van Finansies vir 'n bevel dat dit gepas is om af te sien van die prospektus vereistes soos: die koste van die verskaffing van 'n prospektus swaarder weeg as die gevolglike beskerming aan beleggers of andersins, sou dit nie nadelig wees om die openbare belang as 'n prospektus is afgehandel. Die Minister, op die maak van die orde, kan die voorwaardes vermeld op die aanbod soos hy gepas ag. 'N bevel deur die Minister is finaal en kan nie betwis word deur die howe. Hierdie vrystelling is nie outomaties nie en moet aansoek doen. Dit kan moontlik wees vir nie-uitvoerende direkteure en konsultante om aansoek te doen vir 'n spesifieke vrystelling ingevolge hierdie sub-artikel om deel te neem in 'n aandele-opsieskema. Artikel 106D vrystelling 'n Maatskappy kan kies om 'n aanbod onder die vrystelling verleen deur artikel 106D van die Wet maak. Artikel 106D bepaal dat die prospektus vereistes van die Wet nie van toepassing op 'n aanbod van aandele of skuldbriewe aan die publiek, ongeag of hulle reeds voorheen uitgereik is, waar die aanbod gemaak om nie meer as 50 persone, wat elk 'n gesofistikeerde belegger. 'N gesofistikeerde belegger word gedefinieer in die Wet op die volgende beteken: 'n persoon (wat 'n individu of 'n korporasie mag wees) wat die aandele as skoolhoof verkry indien die totale teenprestasie vir die verkryging is nie minder nie as S200,000 (of die ekwivalent daarvan in buitelandse valuta) vir elke transaksie, of so 'n bedrag betaal word in kontant, per uitruil van aandele of ander bates 'n individu wat die aandele as skoolhoof en wie se totale netto persoonlike bates oorskry S1,000,000 (of die ekwivalent daarvan in buitelandse valuta) verkry of wie se inkomste in die voorafgaande 12 maande is nie minder nie as S200,000 (of die ekwivalent daarvan in buitelandse valuta) 'n korporasie wat die aandele as skoolhoof en wie se totale netto bates oorskry S5,000,000 (of die ekwivalent daarvan in buitelandse valuta) soos verkry deur sy laaste geouditeerde balansstaat of 'n beampte van die aanbieder of 'n eggenoot, ouer, broer, suster, seun of dogter van daardie beampte of van die persoon wat die aanbod (indien die aanbieder 'n natuurlike persoon). Die aanbod van die aandele op grond van 'n vrystelling kragtens artikel 106D opgeroep moet ook voldoen aan die volgende voorwaardes: die aanbod is nie gemaak om meer as 50 gesofistikeerde beleggers die aanbod nie gepaard gaan met 'n advertensie offer of aandag te vestig op die aanbod. 'N Dokument ( 'n inligting memorandum) met die ROC beskrywing van die besigheid en sake van die persoon wat die aanbod en voorberei vir aflewering en hersiening deur gesofistikeerde beleggers ten einde hulle te help om 'n belegging besluit ten opsigte van die aandele ingedien is nie 'n advertensie vir hierdie doel nie verkoop of promosie uitgawes betaal word of wat in verband met die aanbod van die ander as dié wat aangegaan is vir administratiewe of professionele dienste of aangegaan deur middel van dienste deur 'n gelisensieerde sekuriteite handelaar in Singapoer kommissie of fooi dienste of 'n gelisensieerde belegging aandele adviseur in Singapoer en as 'n aanbieder is oproep van die vrystelling kragtens artikel 106D as uitgewer van die aandele, dit moet nie die vrystelling waarvoor in daardie artikel in die vorige 12 maande drie maande. As die aanbod van aandele in Singapoer word voorgestel op grond van hierdie vrystelling moet word, sal 'n voorgeskrewe vorm (Vorm 30B) het met die ROC, soos indiening moet geskied aan of voor 'n aanbod gemaak in Singapoer ingedien moet word. Die openbaar gemaak moet word in die vorm 30B inligting sluit in: die bedrag of getal van die aandele verkoop moet word die benaming van die aandele verkoop moet word die voorgestelde koper (s) van die aandele en hul besonderhede van die voorgestelde datum (s) van die verkoping van die aandele en die persoon wat optree as agent (indien enige) in die voorgestelde verkoop van die aandele. Die vereiste vir die indiening van die vorm 30B van die ROC slegs van toepassing op 'n primêre aanbieding van die aandele deur die aanbieder of sy agent aan persone in Singapoer en so 'n vereiste nie van toepassing op die geval waar 'n derde party (behalwe die aanbieder) bied die aandele as skoolhoof in 'n sekondêre koop. Waar die aanbod van die aandele word voorgestel moet word om gesofistikeerde beleggers. 'n afskrif van die inligting memorandum sal met die ROC in Singapoer ingedien moet word voordat dit versprei aan sodanige persone. Die indiening van 'n inligting memorandum met die ROC is 'n eenvoudige proses wat baie tyd neem nie. Sulke indiening met die ROC vir die doeleindes van artikel 160D van die Wet, beteken nie dat dit geregistreer is as 'n prospektus met die ROC. Die Wetsontwerp maak voorsiening vir die wysiging van artikel 106D ten einde die vereiste dat die getal gesofistikeerde beleggers moet beperk word tot 50. Die Wetsontwerp maak ook voorsiening vir die hersiening van die monetêre vereistes wat nodig is ten einde te kwalifiseer as 'n gesofistikeerde belegger te verwyder. Ten einde te kwalifiseer, 'n persoon se totale netto persoonlike bates moet nou meer as S2m, in plaas van S1m, of sy inkomste in die voorafgaande 12 maande moet nie minder as S300,000 wees, in plaas van S200,000. In die geval van maatskappye, moet die totale netto bates nou oorskry S10m, in plaas van S5m. Die Minister kan hierdie bedrae te verander deur 'n bevel in die Staatskoerant gepubliseer. Nog 'n belangrike wysiging wat deur die Wetsontwerp is die verwydering van die bepaling dat die oproep van die vrystelling kragtens artikel 106D in enige tydperk van 12 maande beperk op meer as een geleentheid. Artikel 106F vrystelling Dit is ook moontlik om aansoek te doen vir 'n vrystelling kragtens artikel 106F van die Wet ten opsigte van 'n aanbod van aandele of skuldbriewe aan die publiek wat nie voorheen uitgereik is, in 'n geval waar die aandele of skuldbriewe word aangebied is, of is om te wees, eenvormig in alle opsigte met aandele of skuldbriewe voorheen uitgereik en gelys vir kwotasie op 'n aandelebeurs. Ten einde hierdie vrystelling, 'n verklaring van wesenlike feite, wat voldoen ten opsigte van formaat en inhoud met Deel VI van die Vyfde Bylae van die Wet te verkry, het met tot ingedien en deur die ROC en die SGX-ST aanvaar. Daar is 'n aantal slaggate wat uit te kyk vir wat kragtens die Wet by die implementering van 'n werknemer aandele-opsieskema in Singapoer. Die Wetsontwerp spreek sekere tegniese probleme, maar nie belangrike kwessies soos wat 'n openbare aanbod maak klaar. Dit sou gepas wees om bykomende wysigings aan die Wet op te maak ten einde die implementering van werknemer aandele-opsie-skemas in Singapoer te fasiliteer, sonder om 'n prospektus uitreik. Mark Buchanan Baker amp McKenzieIf jy ontvang 'n opsie om voorraad te koop as betaling vir jou dienste, jy kan inkomste te hê wanneer jy die opsie kry, wanneer jy die opsie uit te oefen, of wanneer jy ontslae raak van die opsie of voorraad ontvang wanneer jy die opsie uit te oefen. Daar is twee tipes van voorraad opsies: Options onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n aansporing voorraad opsie (ISO) plan toegestaan ​​word statutêre voorraad opsies. Stock opsies wat toegestaan ​​nie onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n ISO plan is nonstatutory voorraad opsies. Verwys na publikasie 525. Belasbare en Belasting Vrye Inkomste. vir hulp in die bepaling of jy het 'n statutêre of 'n nonstatutory voorraad opsie toegestaan. Statutêre Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n statutêre voorraad opsie, jy oor die algemeen sluit nie enige bedrag in jou bruto inkomste wanneer jy ontvang of uit te oefen die opsie. U kan egter onderhewig wees aan alternatiewe minimum belasting in die jaar wat jy 'n ISO oefen. Vir meer inligting, verwys na die vorm 6251 instruksies (PDF). Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy gekoop het deur die opsie uitgeoefen verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. As jy egter nie aan spesiale Holding tydperk vereistes, sal jy het om te behandel inkomste uit die verkoop as gewone inkomste. Voeg hierdie bedrae wat as lone behandel, om die basis van die voorraad in die bepaling van die wins of verlies op die aandele ingesteldheid. Verwys na publikasie 525 vir spesifieke besonderhede oor die tipe voorraad opsie, asook reëls vir wanneer inkomste berig en hoe inkomste gerapporteer vir inkomstebelasting doeleindes. Aansporing Stock Opsie - na oefening 'n ISO, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3921 (PDF), Oefening van 'n aansporing Stock Opsie Onder Artikel 422 (b). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste (indien van toepassing) moet berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Werknemer Aandelenaankoop Plan - Na jou eerste oordrag of verkoop van voorraad verkry deur 'n onder 'n werknemer voorraad aankoop plan toegestaan ​​opsie uitoefen, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3922 (PDF), oordrag van Stock verkry deur 'n werknemer Aandelenaankoop Plan onder artikel 423 (c). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste te berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Nonstatutory Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n nonstatutory voorraad opsie, die bedrag van die inkomste in te sluit en die tyd wat dit hang af of die billike markwaarde van die opsie geredelik vasgestel kan word in te sluit. Geredelik Bepaal billike markwaarde - As 'n opsie aktief verhandel op 'n gevestigde mark, kan jy maklik die billike markwaarde van die opsie te bepaal. Verwys na publikasie 525 vir ander omstandighede waaronder jy geredelik die billike markwaarde van 'n opsie en die reëls te bepaal wanneer jy inkomste vir 'n opsie met 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde moet aanmeld kan bepaal. Nie geredelik bepaalbare billike markwaarde - Die meeste nonstatutory opsies het nie 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde. Vir nonstatutory opsies sonder 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde, is daar geen belasbare gebeurtenis wanneer die opsie toegestaan, maar jy moet in inkomste die billike markwaarde van die voorraad ontvang op oefening insluit, minus die bedrag betaal, wanneer jy die opsie uit te oefen. Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy deur die opsie uitgeoefen het verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. Vir spesifieke inligting en verslagdoening vereistes, verwys na publikasie 525. Laaste Nagegaan of Opdateer: September 20, 2016Tax beleidsanalise die belastinghantering van Werknemer Stock-opsies Werknemer voorraad-opsie skemas groei in belang regoor die OECD en dit bring 'n aantal kwessies vir beide plaaslike en internasionale belasting beleid. In die lig hiervan, die OECDs Komitee oor fiskale sake onderneem werk op die behandeling van voorraad-opsies onder Belastingverdragen, die plaaslike behandeling van voorraad-opsieskemas en die implikasies oordragpryse van voorraad-opsie skemas. 'N Aantal belasting verdrag probleme ontstaan ​​in die oorweging van werknemer voorraad-opsies: Tydsberekening inco vir diensvoordele. Die bepaling waaraan diens 'n opsie het betrekking. Onderskeidende inkomste indiensneming van kapitaal inkomste. Meervoudige belasting koshuis. Vervreemding van voorraad-opsies. Verskille in die waardasie tussen markte. Werk oor hierdie sake is ver gevorder, en 'n bespreking konsep dat hierdie kwessies moontlike interpretasies en oplossings binne die konteks van die OESO Model Verdrag beskryf en stel is nou beskikbaar vir openbare kommentaar (sien grensoverschrijdende Inkomstebelastingwet kwessies wat spruit uit Werknemer Stock - Options Planne - 'n openbare debat Konsep). Neem asseblief kennis dat op versoek van persone wat kommentaar oor hierdie konsep, die oorspronklike sperdatum vir kommentaar, wat 31 was Julie 2002 voorsien, is uitgestel tot 31 Oktober 2002. Binnelandse belasting Behandeling Werk in hierdie gebied is bedoel om inligting en ontleding verskaf aan lande te help om hul eie besluite te neem beleid bereik. Die analise fokus op drie gebiede: Beskrywing van die huidige belasting behandeling van werknemer voorraad-opsie skemas in OESO-lande. Ontleding van watter vorm van belasting behandeling sou neutraliteit bied in vergelyking met lone. Identifisering en bespreking van argumente wat gevorderde ten gunste van en teen belasting werknemer voorraad-opsies anders as lone. Hierdie werk is aan die gang. Dit is reeds duidelik dat daar groot verskille tussen OECD lande in die manier waarop die werknemer voorraad-opsies word belas. Ook 'n aantal OESO-lande het meer as een belastinghantering van werknemer voorraad-opsie skemas, afhangende van die presiese aard van die skemas. Oordragpryse Kwessies Hierdie gebied van die werk ontleed die implikasies van werknemer voorraad-opsies vir transaksies tussen maatskappye en die arms lengte beginsel. Kwessies sluit in: Indien die maatskappy wat dit uitreik hef die werkgewer (indien dit verskil) vir die voorraad-opsies Hoe sou werknemer voorraad-opsies beïnvloed standaard oordragpryse metodes Hoe sou werknemer voorraad-opsies beïnvloed Koste Bydrae Reëlings Hierdie werk is aan die gang.

No comments:

Post a Comment